Tuesday, May 17, 2011

he's my boyfriend




mst bila korg dgar tajuk dah geli kan? ;)
actually,this time,aku nak story about my precious friend...
dia nak sgt2 aku tulis dalam blog aku pasal dia.dh puas hati ko skarang alep?

tapi,aku tak la busuk hati semata-mata sebab dia suruh.aku nk gak cita pasal best friend aku neh.

first aku kenal dia,time dia datang nyemak kat bilik aku kat CFS.dia datang main PES kot.mula aku tgok dia,"kemas gila budak neh,wat style boleh (menggunakan loghat utara)!".

and,ntah camna,the next week,kami dh hang out skali.later,we become good friend.

whole thing,we share together.from secret smpai tdo pon skali,bntal aku da penuh ngn air liur basi dia.

and,aku slalu g rumah dia kat melaka.tp,bila aku ajk dtg penang,xnak lak.mentang2 umh aku kecik je.

we always argue,who is more handsome???
dia slalu ngaku yg dia lg hensem,aku ngalah jer..padahal aku tahu the real reality.huahauahuahua!

fly,shopping,pau makanan orang lain,teman aku kalau demam nk g klinik.he's been there for me.
walaupoun muka dia cm kanak2 xcukup umur lagi,tp he has a whole man heart.

this time around,aku nk ckp thanx sb jadi kawan aku.




3 comments: